- Poznaj nas
- Produkty
- Case Study
- Wynajem
- Galeria
- Blog
- Kontakt
Jest jednym z czołowych producentów pokryć dachowych i elewacyjnych. Początki firmy sięgają lat 70-tych. Od 2017 roku firma jest oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w piłce nożnej, Ambasadorem marki jest Kamil Glik.
Promocja najnowszej pozycji w ofercie firmy: blachodachówki płaskiej TYSENIA (zadanie ambasadora marki). Zakomunikowanie współpracy z PZPN i Kamilem Glikiem.
Zaprezentowanie współpracy Blachotrapezu z PZPN i Kamilem Glikiem za pośrednictwem reklamy pneumatycznej (dmuchańców) wokół stadionu oraz zbudowanie świadomości marki wśród kibiców piłkarskich zgromadzonych na stadionie.
KROK I
Na początek przełożyliśmy myśli klienta na projekty 3D. Przedstawione graficznie koncepcje pozwoliły klientowi dokonać wyboru.
KROK II
Na dalszym etapie w oparciu o analizę potrzeb klienta, został podjęty szereg dodatkowych działań prowadzących do kompleksowej realizacji wyznaczonych celów. Ostatecznie powstał projekt nietypowego namiotu nawiązującego wyglądem do elementu logo firmy. Namiot miał przyciągać uwagę kibiców pod stadionem.
PRZEZNACZENIE NAMIOTU:
Do namiotu wstawiliśmy bramkę celnościową, do której kibice mogli strzelać piłką, co spowodowało, że stoisko stało się nie tylko strategicznym miejscem komunikacji wyróżniającym się na tle stadionu, a także miejscem dobrej zabawy dla najmłodszych.
Niedaleko namiotu ustawiliśmy ogromną dmuchaną piłkę, przy której wielu kibiców mogło zrobić pamiątkowe zdjęcia (zdjęcia z logo wędrują do Internetu i rozprzestrzeniają się niczym wirus na FB i Instagramie). Piłka z logo Blachotrapezu sprawdziła się również jako tło, na którym gwiazdy piłki mogły udzielać wywiadów (reklama video).
Dalej postawiliśmy kilkunastometrowy ekran z wizerunkiem Kamila Glika i logotypem Blachotrapezu. Ekran pozwolił wyeksponować treści reklamowe i zaprezentować się także z daleka. Dzięki niemu Blachotrapez był dla wszystkich widoczny.
Jak na każdym stadionie, tak i tutaj nie mogło zabraknąć sprawdzającego się w każdych warunkach Windymana. Cały projekt dopełnił dmuchany logotyp 3D.
Dzięki dobrze dobranym dmuchańcom Blachotrapez mógł się zaprezentować w kilku miejscach pod stadionem jednocześnie (podobnie na innych stadionach - mobilne nośniki).
Firma zwiększyła świadomość marki, a komunikat o współpracy z PZPN i Kamilem Glikiem rozprzestrzenił się także w Internecie.
Blachotrapez był widoczny dla ponad 50 000 kibiców podczas meczu reprezentacji Polski rozegranego na Stadionie Śląskim.
Interaktywny projekt zachęcił kibiców do robienia zdjęć z brandem Blachotrapezu w tle.
Mateusz Małek
Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations
Rozpoznawalność marki Blachotrapez z dnia na dzień zyskuje. Dzieje się tak nie tylko przez to, że nasze produkty są najlepszej jakości, ale również dlatego, że wspieramy, chociażby reprezentację Polski, a twarzą naszej marki jest Kamil Glik.
Oczywiście, jak to w sponsoringu bywa, już nie wystarcza być sponsorem, ale trzeba dzielić się tym z innymi. Dlatego współpraca z Poltentem zaowocowała opracowaniem wspólnych projektów, jak dedykowany namiot, czy wielkoformatowe reklamy. Z pewnością są one wizerunkową wizytówką naszej firmy!